Sander van Veen marketingmanager AutoTrack.nl
09-08-2017 10:15:00 | Door: Katja Brokke | hits: 4888 | Tags:

Sander van Veen is gestart als marketingmanager bij AutoTrack.nl, onderdeel van De Persgroep Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor de marketing- en productstrategie van de autoportal en gaat leiding geven aan het marketing- en productteam met als belangrijkste doel de doorontwikkeling van de autoportal en daarmee een verdere groei van de klanttevredenheid. Van Veen heeft ruim 12 jaar onlinemarketing- en e-commerce-ervaring en gaat zich toeleggen op het perfectioneren van de online oplossingen van AutoTrack om zo de resultaten voor klanten verder te verbeteren. Hij was hiervoor vijf jaar lang werkzaam als marketing- en e-commercemanager bij Otravo en daarvoor als Business Unit Internet Specialist bij NH Hotel Group.  

Van Veen: “Als marketingmanager is mijn doel dat we nog beter naar klanten gaan luisteren en de feedback die wij ontvangen vertalen naar online oplossingen. Ik kijk ernaar uit om hier samen met het team bij AutoTrack voor onze klanten invulling aan te geven, hun resultaten te verbeteren en op die manier de klanttevredenheid nog verder te laten stijgen.”

Erna Staals, directeur van AutoTrack: “Sander heeft veel ervaring met het positief bewegen van teams in veranderende omgevingen. Hij wil mensen inspireren met zijn ervaring en het beste uit mensen halen. Wij zijn blij dat hij er is, met hem in ons team kunnen we gas gaan geven op de dingen die we de komende jaren willen bereiken.”

www.autotrack.nl
www.persgroep.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie