Sandra Hofstede Managing Director MediaScience
10-02-2017 16:26:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 8814 | Tags:

Sinds 1 februari heeft MediaScience Sandra Hofstede aangesteld als Managing Director. Sandra is een ervaren digitale ondernemer met 18 jaar digitale- en 10 jaar ondernemerservaring, onder meer bij Beslist.nl en Depascor. Sinds oktober 2016 was ze al Head of Operations binnen MediaScience. Sandra: “In de afgelopen maanden heb ik een club zeer inspirerende mensen leren kennen en samen gaan we MediaScience in de komende maanden naar een hoger niveau tillen.”

René Zeedijk: “Ik ben erg blij met de komst van Sandra. Zij is verantwoordelijk voor de dagelijkse activiteiten binnen de organisatie. Robert Hagendoorn is Creatief Directeur van MediaScience. MediaScience is daarmee in goede handen. Ik kan mij nu volledig richten op relatiebeheer, new business en marketing.”

MediaScience valt samen met ook DataScience onder de nieuwe entiteit MediaScience Group. René Zeedijk: "Onder DataScience vallen de activiteiten van onze geïntegreerde dashboard Vision Insights en technologie. Het huidige MediaScience blijft dus verder onveranderd en blijft actief als data gedreven digitaal marketing bureau."

Simon Aurik is Managing Partner van DataScience, René Zeedijk is CEO van MediaScience Group.

Media Science is een bureau met een digitaal hart dat merken helpt groeien in een wereld die continu in beweging is. Een wereld waarin je de aandacht van je doelgroep niet meer kunt kopen, maar moet verdienen. Dat doen wij door met campagnes een waardevolle connectie op te bouwen tussen mens en merk. Wij geloven dat slimmere campagnes, betere resultaten opleveren. En dat je pas impact creëert als je een doelgroep bereikt en raakt. Daarom zien wij data, technologie, media & creatie als 1. En dat doen wij LIVE, want wat vandaag werkt is morgen achterhaald.

www.mediascience.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie