Sanoma aan de slag met PLUS-magazine
26-10-2017 09:08:21 | Door: Katja Brokke | hits: 7328 | Tags:

Sanoma gaat aan de slag als de maker van het inspiratiemagazine van PLUS. Het magazine komt zes keer per jaar uit, de eerste editie verschijnt in maart 2018 en zal zowel in PLUS-supermarkten, als huis-aan-huis worden verspreid in een oplage van 2,1 miljoen exemplaren. Redactionele content zal centraal staan in het magazine.

Bas Snetselaar, manager formule & communicatie bij PLUS: "PLUS staat voor goed eten, voor iedereen, elke dag. Sanoma heeft in haar voorstellen aangetoond deze positionering uitstekend door te kunnen vertalen naar het PLUS-magazine waar we voor onze klanten naar op zoek zijn."

Joyce Nieuwenhuijs, Brand Director van Sanoma: "Wij zijn trots om PLUS als vooruitstrevende supermarkt te helpen bij het verdiepen en uitdragen van hun visie op goed eten. Onze kracht is relevante content bieden, waarmee we de lezer raken. Daarmee creëren we impact, en brengen we de consument in beweging. Het inspiratiemagazine van PLUS zal een echt cadeautje worden."

www.sanoma.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie