Sanoma lanceert AutoWeek Campers
08-10-2018 09:00:13 | Door: Max Vlugt | hits: 4078 | Tags:

Sanoma lanceert AutoWeek Campers. Het magazine ligt vanaf 2 oktober in de winkel en zal vijf keer per jaar worden uitgebracht.

Het magazine van 100 pagina’s biedt inspiratie en informatie voor campereigenaren of geïnteresseerden. Er worden veel campers getest, maar AutoWeek Campers helpt lezers ook bij het plannen van een reis. AutoWeek Campers kenmerkt zich door fotografie en verhalen over reisbestemmingen, gebruikerservaringen en tips voor de aanschaf van een volgende camper. AutoWeek Campers richt zich voornamelijk op de actieve reiziger en levensgenieter. Hij of zij houdt van vrijheid en is zelfvoorzienend en wil nieuwe dingen ontdekken.

Damiaan Hage, hoofdredacteur van AutoWeek: "In AutoWeek Campers passen we het bekende AutoWeek-DNA toe op de wereld van campers. Het magazine bevat interessante content en zal een brede doelgroep aanspreken. De camperwereld staat volop in bloei. De verkopen van nieuwe en gebruikte campers gaan goed en elke vakantieganger zal het zijn opgevallen dat je onderweg ook meer en meer mensen tegenkomt die voor deze vorm van reizen hebben gekozen. Met de camper ga je niet op vakantie, maar echt op reis."

Het magazine is los in de winkel te koop, maar er kan ook een abonnement worden afgesloten. AutoWeek Campers is onderdeel van een crossmediale-strategie. Naast het magazine, wordt er een online platform ingericht op autoweekcampers.nl en samenwerkingen gezocht met andere Sanoma Media zoals Libelle, Margriet en NU.nl.

Tijdens de lanceringscampagne profiteren abonnees van een speciaal welkomstaanbod; een jaar, voor vijftien euro.

www.autoweekcampers.nl
www.sanoma.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie