Sanoma trots op bijdrage aan AMMA award Beste Mediastrategie
18-05-2018 11:03:00 | Door: Marianna Beets | hits: 4602 | Tags:

Donderdag 17 mei vonden voor de zeventiende keer de AMMA uitreikingen plaats in Theater Amsterdam. De vakprijs die één keer per jaar wordt uitgereikt aan mediaprofessionals en -bedrijven voor hun uitzonderlijke prestaties in 2017.

Winst was er voor Menzis met de inzending van Mindshare voor de beste media strategie 2018 met de case: 'Mens wat ben je mooi als je probeert'. In het verlengde van de thema campagne, gemaakt door DDB, ontwikkelde Sanoma in samenwerking met destijds SBS activerende branded content.

Roger Verdurmen, Performance & Branded Content Solutions Sanoma: “Met de cross media narrative ‘Samen zetten wij de eerste stap’ als leidraad hebben wij één miljoen quality views gerealiseerd. Daarmee hebben wij 100.000 consumenten geïnspireerd door middel van de Menzis ‘Samen Gezond App’ en het platform, om daadwerkelijk een eerste stap te nemen naar een gezondere lifestyle. Een resultaat waar wij erg trots op zijn.”

www.sanoma.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie