Schiphol opent The Smallest Ad Agency in the World
26-04-2018 09:34:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3716 | Tags:

Op Schiphol opent The Smallest Ad Agency in the World, een initiatief van Schiphol Media. In 24 uur gaan 12 topcreatieven uit de Amsterdamse reclamewereld zoveel mogelijk ingestuurde briefings beantwoorden met creatieve concepten voor op Schiphol. Iedere marketeer, mediaplanner of reclameprofessional kan gratis een concept ontvangen.

De actie is in het leven geroepen om (inter)nationale marketingprofessionals te laten zien wat er allemaal mogelijk is op Schiphol.

Jan-Pieter Komen, manager Marketing & Development bij Schiphol Media: “Op Schiphol zijn ontzettend veel mogelijkheden om een boodschap over te brengen. Toch merken we dat vaak lang niet al deze mogelijkheden benut worden. En dat is zonde, omdat je bij ons juist de kans hebt om creatief gezien helemaal los te gaan.” 

Op 14 mei 2018 om 12.00 uur opent Schiphol Media de deuren van The Smallest Ad Agency in the World, een mini-reclamebureau midden op Schiphol Plaza.

Komen: “Op Schiphol Plaza kunnen we allerlei spectaculairs neerzetten. Onze eigen agency is daar een mooi voorbeeld van. En tegelijkertijd worden ín deze spectacular nog veel meer creatieve voorbeelden bedacht.” 

Briefing insturen 

Wie benieuwd is wat er op Schiphol creatief mogelijk is met een merk, product, dienst of campagne, kan een briefing insturen. Daarvoor moeten drie vragen ingevuld worden op www.thesmallestadagencyintheworld.com

Komen: “Makkelijker kan niet. We gaan er dan ook vanuit dat we veel briefings binnenkrijgen. En mocht het écht zo stormlopen dat we niet alle briefings kunnen beantwoorden in 24 uur, dan beloven we je dat we er daarna alsnog mee aan de slag gaan.” 

www.thesmallestadagencyintheworld.com
www.schiphol.nl/nl/adverteren

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie