D-Tour en De Haven van Rotterdam nieuw op Discovery
14-02-2017 12:57:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3589 | Tags:

Discovery Belenux komt in 2017 met twee nieuwe programma's die lokaal zijn geproduceerd: De Haven van Rotterdam en D-Tour. Dit meldt marketingmanager Brent Renniers in een interview met het Nederlands MediaNetwerk

Renniers: "Discovery komt binnenkort met een waanzinnige lokale productie: De Haven van Rotterdam. Hierin volgen we enkele personen die in de haven van Rotterdam werken. Deze personen hebben een échte handen-uit-de-mouwen-mentaliteit en hebben beroepen als duiker, onderwaterlasser, schipper en kraanbestuurder.

Te gek om te zien hoe nuchter deze Rotterdammers zijn en tegelijkertijd hoe verantwoordelijk hun baan is. We gaan de campagne voor deze serie fors inzetten, onder andere op radio, social media, digital outdoor, print en natuurlijk onze eigen kanalen. Daarnaast hebben we als onderdeel van deze campagne een samenwerking met het havenbedrijf van Rotterdam, waarmee we een Pop-up B&B willen organiseren, midden in de haven. Hoe tof is dat?!

Daarnaast produceren we voor het eerst een programma speciaal voor ons Youtube-kanaal. Met dit programma volgen we de nog onervaren avonturier Bas Jongerius op zijn fietsreis van Amsterdam naar Singapore. Bas filmt zijn gehele reis met GoPro’s en drone’s. Wij maken hier een Youtube-programma waardoor je wekelijks meegaat op zijn waanzinnige trip. Gedurende de 16.000 kilometer zal Bas te maken krijgen met de elementen, zijn eigen fysiek, zijn uitrusting, maar natuurlijk ook mentale uitdagingen. Ik ben gigantisch benieuwd naar dit eindresultaat. Één ding is zeker: het wordt een echt Discovery-programma waar avontuur en uitdaging centraal staan."

Lees het gehele interview hier.

www.discovery.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie