Screenforce lanceert commercial prikbord met beste tv-commercials
04-07-2017 07:17:00 | Door: Arjen Westra | hits: 2002 | Tags:

Screenforce en Pop the Campaign lanceren het nieuwe Commercial Prikbord. Het Commercial Prikbord laat de beste TV-commercials uit binnen- en buitenland zien en wordt wekelijks aangevuld met drie nieuwe en innovatieve commercials.

De database bevat meer dan 300 van de beste TV-commercials van de afgelopen jaren en en moet dienen als inspiratiebron voor reclamemakers.

Pop the Campaign selecteert wekelijks drie commercials voor het platform. Op de website van Screenforce zijn de commercials in deze database onderverdeeld in 30 thema’s: van Animatie, Jongeren’ en Inhakers, tot Zorg en Sport.

Naast thema kan de gebruiker ook zoeken op basis van zoektermen die in de beschrijvende tekst van de commercial gebruikt is.

Pop the Campaign selecteert voor Screenforce wekelijks drie nieuwe commercials voor het Commercial Prikbord.

www.popthecampaign.nl
www.screenforce.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie