Seneca Media lanceert Projectreferenties.nl
04-06-2018 10:44:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2858 | Tags:

Technische bedrijven halen nog weinig uit projectreferenties, met name door gebrek aan tijd en ervaring, vindt Seneca Media. Hierdoor missen zij kansen wat betreft contentmarketing en storytelling. Seneca Media wil hen met Projectreferenties.nl inspireren. Dat doet zij op basis van meer dan 550 projectreferenties. De website bevat tips en klantcases die voor iedereen toegankelijk zijn.

Rogér van Domburg, eigenaar van Seneca Media: “Veel technische bedrijven hebben moeite om hun projecten en klanten professioneel over het voetlicht te brengen. Of het nu gaat om processen, installaties, gebouwen, producten, gebieden of constructies. Zij weten vaak niet hoe ze technisch complexe projecten voor B2B-doelgroepen toegankelijk moeten maken of hebben er geen tijd voor. Bovendien missen zij vaak de trots over behaalde resultaten. Dan publiceren ze bijvoorbeeld alleen projectdata of zelfs helemaal niets. Technici zijn geen schrijvers en marketeers zijn geen technici.”

Van Domburg, tevens oud-hoofdredacteur van technische vakbladen, heeft ervaring met meer dan 550 projectreferenties. Hij publiceert nu zo'n 30 jaar over techniek en wil zijn expertise meer toegankelijk maken.

De website maakt helder waarom projectreferenties van belang zijn en toont professionele teksten en foto’s. Er staan recente klantcases uit diverse marktsegmenten op ter illustratie en inspiratie. Ook worden veelgestelde vragen (FAQ) beantwoord, zoals wat is het nut van projectreferenties?, zijn mijn projecten relevant genoeg? en gaat de concurrent ermee aan de haal? De website moet uitgroeien tot een platform.

www.projectreferenties.nl
www.senecamedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie