J. Walter Thompson Amsterdam, Darwin BBDO Brussels maken Cycles campagne voor Spa
09-01-2017 19:06:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2687 | Tags:

Het natuurgebied van Spa vormt de bron van inspiratie voor de nieuwe campagne van het mineraalwatermerk. In een epische film over de cyclus van water staat de zorg, liefde en aandacht van Spa voor het natuurgebied centraal. Alleen zo krijgt het water zijn beste vorm ooit. De campagne Cycles start op maandag 9 januari met een intensieve TV-campagne en wordt gedurende het jaar verder online vormgegeven.

In de TV-commercial volgen we de weg van een regendruppel die 4 miljard jaar geleden begon en door de cyclus van het water keer op keer herboren wordt als ijs, sneeuw en opnieuw water, om ooit in het schitterende natuurgebied van Spa - de Venen in de Belgische Ardennen - terecht te komen. Een ongerept gebied waar natuur, neerslag en bodem in een uniek samenspel na een reis van soms wel 50 jaar het beste, natuurzuivere mineraalwater creëren. Spa gaat heel ver in de bescherming van de Venen. De voortdurende zorg en liefde voor het gebied en de koestering van dit meest zuivere water, maken Spa zo bijzonder.

Edwin van Dijken, marketing manager van Spa is trots op Cycles: “Water is essentieel in het leven, en Spa is door de natuurlijke zuivering een van de meest pure waters ter wereld. Wij koesteren ons water zoals mensen hun leven koesteren. Met zorg, aandacht en liefde. Met het meest pure water helpt Spa je om optimaal van het leven te genieten!”

Credits

CLIENT: Spadel; Dirk Van de Walle, Stefan De Clercq, Edwin van Dijken, Sophie Bryskère | AGENCIES: J. Walter Thompson Amsterdam, Darwin BBDO Brussels | CREATIVES: Tim de Waard, Daniel Samama, Mateusz Mroszczak, Gaston Kooijmans, Véronique Vier, Fred Lambin |  ECD: Bas Korsten, Marcel Hartog, Mateusz Mroszczak | STRATEGISTS: Margot Bouwman, Jef Raeman | AGENCY PRODUCER: Anna Vanheukelom | ACCOUNT:  Marcel Buining, Alewijn Dekker, Hannelore Van Cauwenberghe, Charlotte Lilly, Chloé de Hoffmann  | DIRECTOR: Stian Smestad | DOP: Bjorn Charpentier | EDITOR: James Rosen | PRODUCTION COMPANY: LOVO Film | PRODUCER: Chou-Jung Kuo | EXECUTIVE PRODUCER: Bert Brulez  | POST PRODUCTION & VISUAL EFFECTS: Digital District Paris | PRODUCER: Lolet Ong | VFX SUPERVISOR: Arthur Lemaitre | COLORIST: Didier Lefouest | MUSIC: Peter Baert, Raygun | SOUND DESIGN: Mediamonks Stockholm, Raygun | MEDIA AGENCY: Initiative Media | PR AGENCY: MVPR Amsterdam

www.spa.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie