Specsavers maakt vervolg op succesvolle hoorcampagne
03-01-2017 09:59:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2139 | Tags:

De nieuwe commercial van Specsavers draait om de aandacht die Specsavers-audiciens voor het gehoor van hun klanten hebben. Met passie als metafoor voor het gehoor laten de hoofdpersonen zien met hoeveel zorg en toewijding zij hiermee omgaan. 

De nieuwe televisiereclame is een vervolg op de campagne over favoriete geluiden die Specsavers vorig jaar startte. Hierin stonden de geluiden centraal die we voor geen goud zouden willen missen, zoals de lach van een dierbare. Hiermee toonde Specsavers het belang van goed kunnen horen aan. Nog altijd hebben veel Nederlanders te maken met een gehoorprobleem waardoor zij bijvoorbeeld hun passie niet voor 100% kunnen ervaren.

Gehoor speelt een grote rol bij het ervaren van veel passies. Daarom zoomt Specsavers verder in op de geluiden die een passie maken. De commercial laat een man zien die met de grootste zorg omgaat met zijn oldtimer, en een vrouw die met liefde een kop koffie maakt. Om welke passie het ook gaat, het draait altijd om het genieten van kwaliteit. Dit is een focus waar de audiciens van Specsavers zich in herkennen. Zij behandelen hoorzorg met veel toewijding en streven er elke dag naar om een positieve bijdrage te leveren aan de kwaliteit van leven van hun klanten.

Het is die aandacht voor horen die de audicienketen consumenten wil laten ervaren en delen. In de nieuwe commercial worden consumenten uitgenodigd om de hoortoestellen van Specsavers gratis en vrijblijvend te testen. Specsavers gelooft namelijk dat kwalitatieve hoorzorg én een goed gehoor voor iedereen toegankelijk moet zijn. 

www.specsavers.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie