[Startups] ASUS een van eerste adverteerders op Pabbl
17-08-2017 14:03:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3062 | Tags:

ASUS wordt een van de eerste adverteerders op Pabbl. Pabbl is een innovatief reclameplatform dat consumenten laat sparen voor cadeaus en kortingen telkens als zij het vergrendelscherm van hun smartphone ontgrendelen. ASUS zet in op alternatieve innovatieve reclametechnieken om een jongere doelgroep te bereiken.

Marc Rademaker, pr-manager bij ASUS Benelux: "Bij ASUS blijven we continu innoveren, zowel met onze producten als met de manier waarop we consumenten benaderen. We geloven dat communicatie waardevol moet zijn en met Pabbl lukt dat dankzij het innovatieve beloningssysteem. We zijn trots om een van de eerste adverteerders op Pabbl te zijn. Hiermee kunnen we onze klanten relevante content bieden in plaats van storende reclame.”

Jeroen Malotaux, oprichter van Pabbl: "Ruim 20 procent van de internetgebruikers heeft een adblocker geïnstalleerd en is daarmee niet langer te bereiken via meer traditionele online advertentiemiddelen. Pabbl wordt echter niet geblokkeerd door adblockers, doordat gebruikers bewust toestemming geven om premium advertenties op hun vergrendelscherm te laten plaatsen door een in-house ad server. Bovendien bieden Pabbl-advertenties 100 procent viewability omdat de advertisement het volledige scherm inneemt en actief weggeswipet moet worden, is het onmogelijk de advertentie niet te zien. Hiermee helpen wij onze adverteerders om millennials te bereiken." 

Pabbl haalde recentelijk een investering van een half miljoen op en heeft inmiddels twaalf werknemers in dienst. De app is meer dan 25.000 keer gedownload.

www.pabbl.com

 

Lees ook: [Startups] Pabbl kiest voor Vertigo 6

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie