[Startups] HEY bracelet trending op Kickstarter
14-02-2017 21:59:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2653 | Tags:

Binnen 12 uur na lancering heeft HEY al meer dan 50 procent van het doelbedrag van 125.000 euro opgehaald. De vernieuwende armband die aanraking op afstand mogelijk maakt, sluit naadloos aan bij Valentijnsdag. HEY gebruikt een slimme technologie om jouw aanraking, waar ook ter wereld, naar een andere HEY te sturen. Het is de eerste armband ooit, die echte menselijke aanraking nabootst.

HEY communiceert via Bluetooth met je smartphone. Om een aanraking te versturen moet je je armband gelijktijdig op twee punten aanraken. Je aanraking wordt dan via je smartphone verzonden naar de gekoppelde tweede smartphone en armband. De ontvanger voelt jouw aanraking alsof er iemand heel zacht in zijn/haar polst knijpt. Een totaal nieuwe manier van communiceren, die meer zegt dan 1000 woorden. Je bepaalt samen welke betekenis je aan de aanraking meegeeft. Geweldig intiem en privé. Een boodschap van je HEY is namelijk alleen bedoeld voor jou en gegarandeerd afkomstig van die ene belangrijke persoon.

HEY is meer dan een wearable. Het is een stijlvol en betekenisvol geschenk. HEY is ontworpen voor zowel mannen als vrouwen en past perfect om elke pols. Het is een modieus en modern accessoire dat voor iedere outfit een subtiele uitbreiding is. HEY is weerbestendig en wordt in eerste instantie in twee kleuren beschikbaar: wit & roségoud en antraciet & zwart. HEY komt als een set met beide armbanden apart verpakt in een eigen stevige geschenkdoos.

HEY heeft zijn laatste ontwikkelingsfase bereikt. Het doel is om via Kickstarter 125.000 euro funding op te halen om de volgende stap richting productie te kunnen nemen. Bij succes zullen de eerste HEY bracelets waarschijnlijk in augustus 2017 worden geleverd.

www.heybracelet.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie