Hudson’s Bay opent nog dit jaar tien warenhuizen in Nederland
07-03-2017 07:05:00 | Door: Arjen Westra | hits: 4931 | Tags:

 Hudson’s Bay opent naar verwachting in het derde kwartaal van 2017 de deuren van haar eerste tien warenhuizen in Nederland. De internationale retailer heeft zich zelf uitgeroepen tot grootste retail start-up met vernieuwend warenhuisconcept. Om die belofte waar te maken start de campagne Join the Heartbeat, om 1.800 collega’s te werven. De eerste nieuwe collega’s worden vanaf 1 juli opgeleid in de eigen Hudson’s Bay Academy.

Nergens ter wereld werden volgens de retailer ooit zoveel warenhuizen in zo´n korte periode zijn geopend. Met een geheel eigen karakter en beleving is het concept specifiek toegespitst op de Nederlandse markt. Hudson´s Bay Nederland krijgt hiermee het karakter van een start-up en bouwt aan hét warenhuis van de toekomst, met bekende en mooie merken in fashion, beauty en home.

Hudson´s Bay vindt dat haar gasten zich speciaal moeten voelen door medewerkers die, altijd met een lach en persoonlijke touch, de beste service bieden. Al bij binnenkomst worden gasten verwelkomd door een host. De medewerkers houden contact met de gasten tijdens het bezoek over de verschillende afdelingen. Op deze afdelingen worden de verschillende looks en producten verrassend gecombineerd, waardoor er een geheel eigen warenhuisbeleving ontstaat.

Geen dag in het warenhuis is hetzelfde. Er worden continu unieke, verrassende en ook lokale tijdelijke collecties aangeboden. Zo creëert Hudson´s Bay memorable moments.

www.hudsonsbay.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie