Storyboard en ASICS verlengen samenwerking
08-05-2018 16:51:06 | Door: Max Vlugt | hits: 3850 | Tags:

Het partnership tussen ASICS en Storyboard is verlengd tot 2019.

Storyboard en ASICS werken sinds 2013 samen. Vanaf komend jaar bedient de social media aanpak meer dan alleen een awareness of engagement doelstelling. Ook e-commerce is na een succesvolle pilot in 2017 nu volledig geïntegreerd in de always-on social media aanpak van het merk.

Martijn de Kemp, oprichter Storyboard: "Naast de always-on social strategie, hebben we mooie projecten opgezet met uiteenlopende influencers uit ons netwerk. Ook hebben we diverse grote activaties gedaan op festivals als Solar en Vunzige Deuntjes, waarmee we offline en online hebben samengebracht. Het is te veel om op te noemen, maar het blijft fantastisch dat een leading brand als ASICS ons al vijf jaar het vertrouwen geeft."

Maarten Jonges, Marketing Manager Benelux bij ASICS: "Al vijf jaar partners! En wat zijn we allebei gegroeid. Wij als brand, met inmiddels een stevige footprint op social, en Storyboard die keihard groeit als creative media company. Trots op ons allebei! En wat fijn dat de relatie nog steeds even fijn en vertrouwd voelt als in het begin."

Het komende jaar ligt de focus op het doorontwikkelen van de social distributiestrategie, waarin ook de belangrijkste offline retailers een centrale rol gaan spelen.

www.asics.com
www.storyboard-agency.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie