Studio Dumbar ontwikkelt nieuwe visuele identiteit voor Jeugdfonds Sport & Cultuur
11-04-2018 17:57:43 | Door: Max Vlugt | hits: 4071 | Tags:

Voor het gefuseerde Jeugdfonds Sport & Cultuur heeft Studio Dumbar een nieuwe visuele identiteit ontwikkeld. Het is een sprekende stijl die de vitaliteit van kinderen en jongeren centraal stelt en het fonds zichtbaarder maakt.

Het fonds zet zich in voor kinderen en jongeren uit gezinnen die het financieel moeilijk hebben. Door contributie of lesgeld en soms ook attributen voor hen te betalen, kunnen ze toch lid worden van een sportclub of aan dans, muziek, beeldende kunst, theater of iets anders creatiefs doen. Nu de twee fondsen na jaren intensieve samenwerking op landelijk niveau samengaan, vroeg dat om een nieuwe, eenduidige huisstijl.

Tom Dorresteijn, Managing Director bij Studio Dumbar: "De talenten en ambities van kinderen en jongeren staan centraal bij het Jeugdfonds. Het was daarom van belang dat tot de basis van ons design te maken. Het moest energie uitstralen, maar ook kracht en optimisme. De visuele identiteit die we samen met het fonds hebben ontwikkeld is daarom energiek, kleurrijk en direct. Het is een design dat past bij de dynamiek van het Jeugdfonds en waar kinderen en jongeren zich goed in kunnen vinden."

www.deptagency.com
www.studiodumbar.co
m

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie