Sunshine and Sausages ontwikkelt zomercampagne Schiphol
25-07-2017 11:20:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2601 | Tags:

Sunshine and Sausages ontwikkelt de crossmediale zomercampagne 2017 voor de commerciele producten van Schiphol, waaronder See Buy Fly en Parking. De campagne brengt vooral het retailaanbod onder de aandacht van onder andere reizigers, werknemers en recreanten.

Om een zomergevoel neer te zetten, heeft het bureau gekozen voor paper-art-specialisten Adrian en Gidi. Met de papieren pieces of art van dit duo wordt in alle relevante kanalen gecommuniceerd. Van animaties online en op de socialkanalen, tot TukTuks op de parkeerterreinen rond Schiphol en van etalages op Schiphol Plaza tot digital screens op het winkelgebied achter de security. Speciaal voor de maand augustus is er een limited edition shopper geproduceerd die reizigers bij besteding van 50 euro krijgen.

Credits:
Opdrachtgever: Amsterdam Airport Schiphol | Communicatie: Evelien Klop | Marketing: Wendy von Kriegenbergh | Bureau: Sunshine and Sausages | Strategie: Jeroen Huisman | Art: Diederik van Kollem | Copy: Bas Boterman | Account: Jitte Milder, Maud van der Knaap, Nick van Kuijk, Sjoukje Vogelsang | Paper art en fotografie: Adrian en Gidi | Animatie: Studio Minsk

www.sunshine-sausages.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie