SuperRebel werkt voor Hofkens
03-02-2016 00:54:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 1487 | Tags:

Jos Hofkens HIG schakelde SuperRebel in voor een nieuwe huisstijl. Maar uiteindelijk verlieten ze het pand met een nieuwe naam, positionering, campagne, website én huisstijl. Het begon allemaal met de vraag, waar staat Hofkens HIG voor?

Lodewijk Varossieau, CEO SuperRebel.com: "Er doen allerlei afkortingen de ronde. Van Hofkens International Group tot Hofkens Is Geweldig. Volgens de financiële man is het Hofkens Is Gezond. Volgens de schoonmakers is Hofkens Grondig. Volgens de jonge garde is Hofkens Gruwelijk. Uiteindelijk hebben wij de knoop doorgehakt. Jos Hofkens HIG bv heet nu weer gewoon Hofkens, de Allesreinigers onder de schoonmaakbedrijven. Ze halen nergens hun neus voor op, pakken alles aan. Van de grootste industriehal tot het kleinste kamertje. De Allesreinigers is een geuzennaam, waarmee ze Nederland gaan veroveren. Het staat symbool voor de ondernemerszin en de mentaliteit van de mensen. Niet lullen maar poetsen. Wij zijn Hofkens, de Allesreinigers."

Nathalie Hofkens, Marketing Manager Hofkens HIG: "Ons bedrijf is een begrip in de schoonmaak wereld. desalniettemin vonden we het tijd om onze huisstijl en campagnes op te frissen. We hebben gekozen voor SuperRebel vanwege het opvallende werk dat ze maken voor andere ondernemers en omdat de mentaliteit van het bureau perfect past bij de mentaliteit van ons bedrijf. We zijn dan ook supertrots op het werk dat we samen hebben gemaakt in het afgelopen jaar. Dit gaat ons helpen de volgende stap te zetten."

De nieuwe huisstijl wordt nu geïntroduceerd. Met als hoogtepunt de gevel van het bedrijf, waar groot ‘De Allesreinigers’ op komt te staan. Vanaf dat moment gaat de campagne los en overspoelen de Allesreinigers Nederland.

Lodewijk Varossieau: "Hofkens HIG heeft ons uitgedaagd om de positionering scherper te maken en de corporatie identity aantrekkelijker. Hofkens is een zeer succesvol en strak georganiseerd familiebedrijf. Daarom zijn wij er extra trots op dat juist wij deze opdracht mochten uitvoeren. Hofkens is zeker geen saai schoonmaakbedrijf en wil graag spraakmakend zijn. Daar gaan wij het bedrijf de komende jaren bij helpen. 'De Allesreinigers' kom je steeds vaker tegen. Let maar op."

De nieuwe website van Hofkens HIG is ontworpen door SuperRebel en geproduceerd door 76interacive.

www.superrebel.com
www.hofkenshig.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie