TBWA\NEBOKO werkt voor Staatsloterij
06-09-2017 22:50:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2752 | Tags:

Nederlandse Loterij heeft na een intensieve oriëntatie gekozen voor TBWA\NEBOKO als strategisch partner voor haar grootste spelmerk Staatsloterij.

Patritia Pahladsingh, Managing Partner TBWA\NEBOKO: "In de nieuwe marketing-aanpak hebben we een idee ontwikkeld dat we omnichannel kunnen uitrollen van instore tot massamediaal."

Arno de Jong, Directeur Brands en Portfolio Nederlandse Loterij: "TBWA\NEBOKO heeft ons verrast met een spraakmakende en vernieuwde merkstrategie. Een sympathiek concept dat voor velen herkenbaar is en spelers enthousiasmeert."

De nieuwe campagne zal in oktober van start gaan.

www.tbwa.nl
www.staatsloterij.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie