TIE Kinetix komt met module Campaign Center
09-11-2017 13:36:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 2453 | Tags:

TIE Kinetix's module Campaign Center biedt fabrikanten en merken de mogelijkheid om volledig geautomatiseerd co-marketingcampagnes via hun channel partners naar de eindgebruikers te versturen.
Partners die beperkte tijd, mensen en middelen hebben, kunnen nu direct gepersonaliseerde marketingcampagnes uitrollen zonder enige inspanning.

Het Campaign Center is het resultaat van TIE Kinetix's 30 jaar ervaring in partnerautomatisering en ruim zestien jaar ervaring in through-partner marketing automation.

Through-partner marketing automation wordt gekarakteriseerd door de complexiteit van systemen en procedures voor partners in het indirecte kanaal. Met als gevolg dat de adoptie van partnerprogramma's door partners vaak teleurstellend is voor fabrikanten. Vaak komt dit doordat partners niet regelmatig terugkeren om marketingcampagnes uit te gaan voeren voor hun merken. Het Campaign Center zal dit gaan veranderen.

Het Campaign Center biedt de partners een één-schermervaring om alle campagne-elementen te activeren en uit te rollen. Alle campagne-elementen zoals Google AdWordsTM for Channel, e-mailcampagnes, landingspagina's, microsites, promoties, sociale media berichten, online evenementen, marketingmateriaal en salesmateriaal kunnen vanuit één centrale plek worden geactiveerd.

De eerste klanten zijn inmiddels live met het nieuwe Campaign Center. Unify heeft recentelijk deze module, als onderdeel van het FLOW Partner Automation platform, uitgerold naar haar partners onder de naam Digital Channel.

Michelle Jones, Vice President of Channel Marketing bij Unify: "Unify streeft ernaar het zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze partners om leads genereren en marktbereik te realiseren voor onze oplossingen. Digital Channel is een belangrijk platform om onze content- en marketingondersteuning aan onze partners te leveren. Door de toevoeging van deze nieuwe functionaliteiten aan Digital Channel, kunnen wij de executie van marketingactiviteiten eenvoudiger maken. Daarnaast geven wij onze partners meer keuze in de verschillende type campagnes die zij willen uitvoeren om hun bedrijf te laten groeien."

Fabio Conti, Digital Marketing Executive bij NexusIP: "Ik beweeg mij eenvoudig door het nieuwe digital channel portaal. Ik vind het fantastisch! Het is intuïtief en eenvoudig om te gebruiken."

Jan Sundelin, CEO bij TIE Kinetix: "Met de lancering van het Campaign Center willen wij een één-schermervaring bieden waarin de partner al zijn activiteiten kan uitvoeren. Dit moet gebeuren in een eenvoudige en intuïtieve ervaring om maximaal resultaat te behalen met een minimale inspanning. Het Campaign Center stelt de partner in staat om digitale marketingcampagnes via e-mail, sociale media, Google AdWords en meer te gaan doen. Dit is een nmijlpaal voor ons FLOW Partner Automation platform en onze ambitie om een volledig geautomatiseerde partnerervaring te bieden in het indirecte verkoopkanaal."