Tefal kiest voor Somention
28-02-2018 17:34:00 | Door: Max Vlugt | hits: 3322 | Tags:

Tefal (Groupe SEB) brengt haar social media activiteiten onder bij Somention. Het social media bureau is verantwoordelijk voor de content creatie, community management en campagnes voor de social media kanalen van Tefal.

Lianne Spanbroek, Digital Manager Tefal: "De professionele werkwijze bij het verzorgen van community management en inhoudelijke kennis van de opkomende millenial doelgroep was voor ons een doorslaggevende reden om onze social media activiteiten onder te brengen bij de ‘digital natives’ van Somention."

Online community

Charlotte Koeleman, Client Director Somention: "De huidige doelgroep van Tefal is een enthousiaste, betrokken community en wij zijn erg trots om hiervoor aan de slag te gaan. Met onze expertise en ervaring is aan ons de uitdaging om deze fans te verbinden aan Tefal door hen te activeren en de online reputatie van het merk hoog te houden!"

Naast het community management en het ontwikkelen van content voor de social media kanalen van Tefal verzorgt Somention ook strategische campagnes, zoals de jaarlijks terugkerende Pannenkoekdag-actie die binnenkort start. 

www.tefal.com
www.somention.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie