The Media Exchange en Qmusic introduceren geotargeting
31-05-2017 12:32:23 | Door: Katja Brokke | hits: 3608 | Tags:

Vanaf nu is het mogelijk om met radiospots te geotargeten op de online themazenders van Qmusic. Adverteerders kunnen op gemeente- of provincieniveau commercials inzetten. Daarnaast is het ook mogelijk om per regio verschillende creatieve uitingen te gebruiken. Hiermee is een volgende stap gezet in addressable advertising voor audio.

Ook de andere stations die aangesloten zijn bij The Media Exchange bieden deze mogelijkheid. Hiermee wordt een volgende stap gezet om addressable advertising met audio mogelijk te maken.

Rob Beijersbergen, verkoopdirecteur bij Qmusic: "Met geotargeting hebben we weer een stap gemaakt waardoor adverteerders hun boodschap nu nauwkeuriger bij de juiste doelgroep kunnen brengen. Blijven innoveren is voor ons essentieel om niet alleen de efficiëntie voor onze relaties te vergroten, maar ook om onze luisteraars relevantie te kunnen blijven bieden."

Arthur Hoogendijk, CEO van The Media Exchange: "We hebben een volgende stap gezet om onze missie te verwezenlijken, namelijk de relevantie van audio advertising te vergroten. We weten dat er vanuit de markt veel vraag is naar geotargeting en kunnen deze belofte nu gaan inlossen."

www.themediaexchange.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie