The Odd Shop maakt campagne voor Mobiel.nl
04-04-2018 18:20:49 | Door: Max Vlugt | hits: 5289 | Tags:

Het reclamebureau The Odd Shop werkte samen met Mobiel.nl aan de uitvoering van de nieuwe merkpositionering. De realisatie van de campagne zie je de komende weken terug in de media. Op tv, radio, out of home en online wordt het nieuwe verhaal van Mobiel.nl verteld.

In de zoektocht naar een nieuwe telefoon en/of abonnement krijgt de consument te maken met een groot aanbod. Het is daarom vaak lastig voor de consument om het overzicht te bewaren en de regie over zijn aankoop te behouden. Mobiel.nl biedt de consument het gemak en overzicht in de mobiele jungle. Zodat hij/zij zelf slim zijn eigen keuze kan maken.

In de merkcampagne komt de mobiele jungle letterlijk tot leven. De hoofdpersoon is vastberaden en niet onder de indruk van de rariteiten van deze jungle. Aan de hand van Mobiel.nl weet hij de telefoon en het abonnement van zijn keuze gemakkelijk te vinden en kopen.

Thomas Borsboom, directeur Mobiel.nl: "We zijn klaar voor een nieuwe stap in de geschiedenis van Mobiel.nl. De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan de totstandkoming van de campagne. Wij zijn erg trots op het eindresultaat en kijken vol verwachting uit naar het positieve effect op onze organisatie."

Mobiel.nl begon 17 jaar geleden als Studentmobiel.nl. Maart 2016 onderging het bedrijf de naamsverandering naar Mobiel.nl. Vandaag de dag bedienen zij zo’n 10 procent van de consumentenmarkt met een breed aanbod van nagenoeg alle providers en toestellen.

Niels de Wit, creatief directeur The Odd Shop: "Ik ben erg blij met het resultaat. Een campagne die eruit springt en gebaseerd is op een sterke insight. Ik ben ook erg blij met het vertrouwen dat we gekregen hebben van Mobiel.nl. Ga er maar aan staan als een bureau langskomt en vertelt dat ze een unieke wereld willen creëren waar watervallen bestaan uit emoji’s en mobieltjes rondvliegen als vogels."

The Odd Shop is een full service reclamebureau en maakt merken merkwaardig door kwaliteit in strategie, concept en executie. Het bureau werkt onder meer voor klanten als de Rijksoverheid, Pink Ribbon, GVB, Batavia Stad en Bright Pensioen.

Credits:

Titel: Wie slim kiest, kiest mobiel.nl | Klanten: Mobiel.nl | Eindverantwoordelijke klant: Thomas Borsboom, Maarten Roomer, Lonne Landsmeer | Bureau:The Odd Shop | Account: Jip van den Bergs, Manirma de Vries, Willemijn Reuvers | Creatie: Niels de Wit, Robert van der Lans | Design: Bas Aarse |  Productiemaatschappij: Sounds like film | Regie: Niels de Wit, Robert van der Lans | DOP: Jeroen Simons | Editor: Rogier Gerritsen | Geluid: Nando Eweg

www.mobiel.nl
www.theoddshop.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie