The Oddshop ontwikkelt reisadvies-campagne voor het ministerie van Buitenlandse Zaken
07-06-2017 11:31:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2615 | Tags:

The Oddshop ontwikkelde voor het ministerie van Buitenlandse Zaken een campagne die Nederlanders wijst op het belang van het reisadvies. Nederlanders gaan zo’n 18 miljoen keer per jaar op vakantie naar het buitenland en allemaal hebben we onze eigen manieren en rituelen om hier naartoe te leven. Waar de één maanden van tevoren alles tot in de puntjes regelt, gaat de ander op de bonnefooi en leest in het vliegtuig nog even snel een paar pagina’s in een reisgidsje uit 1996.

De campagne maakt gebruik van de verschillende type vakantievoorbereiders. Het maakt niet uit hoe je voorbereiding eruitziet, voor iedereen komt er een handeling bij: lees voor je vakantie het reisadvies van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Zo ga je onbezorgd op vakantie en je nog meer van je vakantie genieten. De campagne is gekoppeld aan de positieve emoties die vakantie oproept. Het reisadvies is meer dan een kleurcode die zegt of een land veilig is of niet. Het staat vol belangrijke en nuttige informatie over je vakantiebestemming.

Je kunt het reisadvies vinden op nederlandwereldwijd.nl en via de 24/7 BZ Reis app.

De campagne wordt de komende periode ingezet op televisie, radio en via influencers.

Credits

Klant: Ministerie van Buitenlandse Zaken / DPC | Eindverantwoordelijke klant: Nathalie Doesberg, Renske van Hartevelt | Bureau: The Oddshop | Account: Oscar Hamming, Orfee Goedkoop, Iris Veenstra | Creatie: Niels de Wit, Robert van der Lans | Regisseur: Joris Dommels | DOP: Gábor Deák | Producer: Joze Rikken | Line production: Soulkitchen | Editor: Jelmar Hoekstra | Sound en muziek: Joep Meijburg, Ambassadors | Postproductie: De Grot

www.theoddshop.nl 
www.nederlandwereldwijd.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie