Tom De Smet over de tijdelijke sluiting van COMM
15-07-2019 10:02:11 | Door: Katja Brokke | hits: 5619 | Tags:

"COMM wilde nieuwe, eigentijdse thema's aansnijden. Maar de verandering was te abrupt. Een groot deel van de achterban zijn ze hierdoor kwijtgeraakt. Dat is afgestraft. En ingrijpen was noodzakelijk, want de bezoekcijfers liepen terug." Dit zegt Tom De Smet, de nieuwe directeur van het mediamuseum in Hilversum, op Omroepwest.nl.

Het ingrijpen bestaat uit het sluiten van COMM op 19 juli 2019 om in een later stadium, in een andere vorm, met een nieuwe naam weer te openenen. "Met Beeld en Geluid willen we het museum een nieuw gezicht geven: met onderwerpen als communicatie, pers, media, journalistiek."

Lees het gehele interview op Oproepwest.nl.

www.comm.nl
www.beeldengeluid.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie