TradeTracker start in Mexico
27-06-2017 16:11:40 | Door: Katja Brokke | hits: 2275 | Tags:

TradeTracker blijft internationaal groeien. Nu is TradeTracker ook actief op de Latijns-Amerikaanse markt en start zij met een kantoor in Mexico. Dit betekent dat TradeTracker nu in 20 landen actief is. Het netwerk opent in Mexico voor merken als Linio, Ösom, Netshoes, Cyberpuerta, Trivago en AliExpress.

Philip Keckeis, Director of International Operations van TradeTracker: “We hebben veel interesse uit de Latijns-Amerikaanse markt ontvangen en vooral sinds de launch van Real Attribution zijn er al veel adverteerders en publishers aangesloten in Mexico. Mexico is voor ons een belangrijke hub voor e-commerce in de Latijns-Amerikaanse markt. Ons kantoor in Mexico-Stad staat middenin ‘het centre of development’. Ik ben dan ook erg trots dat we nu ook in Mexico de kwaliteit kunnen leveren die onze adverteerders van ons gewend zijn.”

www.tradetracker.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie