Tweesterrenrestaurant Aan de Poel brengt jubileumboek uit
01-06-2017 11:52:12 | Door: Katja Brokke | hits: 2187 | Tags:

Het Amstelveense Michelinsterrenrestaurant Aan de Poel bestaat in oktober 10 jaar. Ter ere van dit jubileum brengt Aan de Poel in gelimiteerde oplage een culinair inspiratieboek uit onder de titel Signature. In het boek, waarvan 2000 exemplaren zijn gedrukt, geven chef-kok Stefan van Sprang en maître sommelier Robbert Veuger met hun team en vrienden een kijkje achter de schermen en blikken ze terug op de afgelopen 10 jaar. Iedere cover is door Van Sprang persoonlijk beschilderd. Aan het boek is bijna een jaar gewerkt. Signature is het tweede boek dat restaurant Aan de Poel uitbrengt.

Veuger: “Een boek maken is iedere keer weer een mooi en spannend proces. We wilden echt de sfeer en dynamiek van Aan de Poel vastleggen. Die wordt gemaakt door onze bijzondere gasten en fantastische team, zij hebben dan ook een hele grote rol in het boek. Zo vertellen vaste gasten over bijzondere of hilarische momenten in het restaurant en komen (oud)medewerkers aan het woord over hun werk. Daarnaast nemen we de lezer mee door onze 10 favoriete ingrediënten en beschrijven we wat er allemaal komt kijken bij het samenstellen van ons maandelijks wisselende zesgangenmenu. En natuurlijk geven we verschillende kijkjes in hoe het er achter de schermen aan toe gaat.” 

Team

Een heel team van betrokkenen heeft een klein jaar aan het boek gewerkt. Concept, redactie en vormgeving waren in handen van communicatiehuis Vandenberg in Maarn. Zij hebben het boek ook doorvertaald naar een serie videoportretten. Fotograaf Maurice Fransen is verantwoordelijk voor de foto's van de culinaire creaties. De interviews en teksten zijn van de hand van copywriter Ralph Edelstein.

Specificaties boek
Taal: Engels | Aantal pagina’s: 204 | Grootte: 245 x 340 x 30 mm | Materiaal : Hard cover + sleeve | Publicatie: gelimiteerde oplage (2000) | Verschijningsdatum: 12 juni, 2017 | ISBN: 978-90-821654-7-0

Thema's in het boek
Let’s get personal | Chef’s top 10 | Team | #Aandepoel | Juicy details | Table talk | Creating a menu | What friends are for | Time flies when | Not just plates

Het boek kost 89 euro en is verkrijgbaar op www.signatureaandepoel.com of vanaf 12 juni 2017 in het restaurant.

www.aandepoel.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie