USP Marketing PR aan de slag voor Airbnb Nederland
05-06-2018 17:23:57 | Door: Katja Brokke | hits: 3074 | Tags:

USP Marketing PR is aangesteld als consumer pr-bureau voor Airbnb in Nederland. Airbnb’s communitymarktplaats biedt toegang tot miljoenen accommodaties om te verblijven in meer dan 191 landen. Naast accommodaties biedt Airbnb onder Ervaringen lokale activiteiten aan om reizigers een andere kant van een bestemming te laten zien. Dit alles wordt samengebracht in een website en app.

USP Marketing PR zal zich met behulp van pr-activiteiten gaan richten op de Nederlandse consument en hen kennis laten maken met de mogelijkheden die Airbnb biedt. Van accommodaties en lokale activiteiten en restaurants tot de mogelijkheden om zelf een dienst of service aan te bieden. Door middel van het ontwikkelen en opstarten van campagnes en het creëren van storytellingcontent wil USP Marketing PR de Nederlandse consument inspireren om hun reiservaringen authentiek en uniek te maken.

Ekaterina Kukureko, Senior PR Manager bij Airbnb: “We zijn erg onder de indruk van de kennis en expertise van USP in de reis- en horecabranche en hun strategische en creatieve benadering naar ons bedrijf. We zijn enthousiast om onze samenwerking te starten en om de vele unieke accommodaties en ervaringen van Airbnb te delen met de Nederlandse reizigers.”

Marloes van den Boogaard, Head of PR bij USP Marketing PR: “Als bureau zijn wij ontzettend trots en enthousiast om voor een community als Airbnb met consumer pr-activiteiten te starten in Nederland. Airbnb blijft zich uitbreiden met diverse services en tools om iedere reiservaring nog specialer te maken. Uiteindelijk kan iedereen zich met Airbnb overal thuis voelen.”

www.usp.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie