VIRTUE versterkt seniorteam met Steph Morrow en Rens Verweij
22-02-2018 11:19:00 | Door: Katja Brokke | hits: 5761 | Tags:

VIRTUE benoemt Rens Verweij tot Head of Innovation en Steph Morrow, voorheen Senior Brand Strategist bij Anomaly, tot Head of Strategy. Binnen VIRTUE zetten ze data en kennis, afkomstig van wereldwijde VICE-redacties, in voor het creëren van strategieën en verhalen met culturele en commerciële impact.

Verweij is zijn carrière gestart bij MEC waar hij na 3 jaar een AMMA award voor Mediatalent van het jaar in de wacht sleepte. Inmiddels is Verweij, als Head of Strategy bij VIRTUE, bijna 5 jaar verantwoordelijk geweest voor de strategie achter verschillende nationale en internationale campagnes. Nu hij het stokje overdraagt aan Morrow kan Verweij zich volledig richten op het ontwikkelen van diensten en innovaties gericht op het bouwen van een business die aansluit bij de manier waarop consumenten echt leven, zowel intern als voor merken.

De Amerikaanse Morrow neemt als nieuwe Head of Strategy de functie over van Verweij. Haar carriere binnen de creatieve industrie startte bij KBS in New York, waar ze als Brand Strategist werkte voor klanten als The Vanguard Group en American Express. Vervolgens heeft ze, zowel in New York als in Amsterdam, ruim vier jaar bij Anomaly gewerkt als Senior Brand Strategist. Hier was ze verantwoordelijk voor klanten als Diesel, Budweiser, Converse en T-Mobile.

Morrow: “Met VICE als content powerhouse is VIRTUE in staat om merken vanuit het perspectief van een uitgever te adviseren op het gebied van storytelling. Ik ben ontzettend enthousiast hierover omdat ik geloof dat dit de toekomst van merkcommunicatie is. Daarnaast ga ik me in mijn nieuwe rol persoonlijk inzetten om in deze merkuitingen een zo divers mogelijk beeld van onze samenleving neer te zetten.”

Verweij: “De kennis en expertise van Steph, gecombineerd met haar grote ambitie om de reclame- en media business verder te brengen gaat ervoor zorgen dat we onze visie nog verder kunnen doorvoeren. VIRTUE is gegroeid van een lokale afdeling binnen VICE, naar een internationaal bureau waar we met een groot team een partner zijn voor merken op het gebied van contentcreatie, activatie en distributie. Onze ambitie is om merkcommunicatie een nog groter onderdeel van de cultuur van consumenten te maken. Niet lagen toevoegen aan het product, maar juist terug te gaan naar de basis waar dit in het leven komt van consumenten. Als Head of Innovation ga ik het enthousiasme van het team, samen met de kennis, data en visie vanuit de VICE-redacties nog verder doorvoeren in het werk voor onze partners. Van de manier waarop we verhalen maken, content produceren, tot aan hoe we het evalueren op commerciële- en culturele impact. Ik heb er zin in!”

www.virtueworldwide.com
www.vice.com/nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie