VIVA en partner Renault introduceren VIVA400 Visionista’s
22-05-2017 17:02:00 | Door: Marianna Beets | hits: 4082 | Tags:

VIVA400 Visionista’s startte met succes de zoektocht naar jonge ambitieuze vrouwen. Het nieuwe zusje van de lijst der lijsten introduceert samen met partner Renault deze springplank om vrouwen verder te helpen in hun carrière. Maar liefst 30 aanstormende talenten maken kans op het ‘la route du succès’-programma met masterclasses en personal coaching van topvrouwen. Tot maandag 29 mei kunnen potentiële Visionista’s zich aanmelden via www.viva.nl/visionistas

Nu VIVA400 tien jaar bestaat, is het volgens marketingmanager Marjolein Verdam de hoogste tijd om jonge en ambitieuze vrouwen een springplank te bieden. Mede door Renault biedt VIVA400 nu ook de mogelijkheid voor aanstormende talenten om deel uit te maken van VIVA400. Al 4.000 getalenteerde vrouwen kregen de afgelopen jaren via VIVA400-nominaties en -awards een podium voor wie ze zijn en wat ze doen.

Voor 30 aanstormende talenten start vanaf 8 juni het programma ‘la route du succès’; een inspirerende en avontuurlijke roadtrip die start in Amsterdam met pitches en masterclasses van topvrouwen. De top 10 reist door naar Parijs voor een tweedaagse masterclass - waar Renault een groot onderdeel van gaat uitmaken -, waarna slechts drie vrouwen extra personal coaching ontvangen om zich klaar te maken voor de grande finale tijdens de VIVA400-awards. 

Eén van de drie finalisten wint tijdens de VIVA400-awarduitreiking de felbegeerde titel VIVA400 Visionista’s 2017 én een prijzenpakket van ruim 10.000 euro om haar droom verder te realiseren.

Succesvolle samenwerking

Al zes jaar werken Renault en VIVA400 samen met veel succes. In 2016 is de VIVA400-campagne bekroond met een SAN-nominatie. Mede dankzij een brede displaycampagne op de VIVA-kanalen met een verbreding naar de vrouwenomgeving van Sanoma en social media, wat ruim 15 miljoen impressies opleverde.

De VIVA400-omgeving op www.renault.nl trok ruim 10.000 unieke bezoekers, waarvan ruim 65% vanaf een mobiel apparaat. Vorig jaar is maar liefst 38.000 keer gestemd op VIVA400-genomineerden en ontving de VIVA400-campagne een externe PR-waarde van circa 2 miljoen euro. Reden genoeg om de samenwerking voort te zetten én aanstormend talent een kans te bieden. 

www.renault.nl   
www.viva.nl/visionistas

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie