Volvo XC40 owns the streets! Zilveren Cross Media Case 2019
27-04-2019 21:55:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4283 | Tags:

Tijdens de uitreiking van de Cross Media Awards 2019 op 24 april in NH Collection Amsterdam Barbizon Palace is Volvo XC40 owns the streets! uitgeroepen tot Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2019. De case werd ingezonden door Mindshare.

Je bent verkocht zodra je een proefrit maakt, zeggen ze bij Volvo. Met deze overtuiging ging het merk samen met Mindshare de uitdaging aan om zoveel mogelijk proefritten te stimuleren. Het is voor stedelingen alleen vaak lastig om tijd vrij te maken voor een proefrit.

Het idee? Ze brachten de proefrit naar de doelgroep en maakten van de stad een showroom. Volvo bracht de XC40 naar de wereld van de stedelijke doelgroep en nodigde hen direct uit om de auto zelf te ervaren door middel van een pop up-proefrit.

De jury: "Deze case is pure crossmedia. Mindshare heeft alles uit de kast gehaald om de drukke, welstandige, tech-savvy en bovenal kritische doelgroep van de Volvo XC40 te verleiden tot een proefrit: van steigerdoeken en een app, tot abri’s omgebouwd als pop-up showroom. Dat de Volvo XC40 snel uitverkocht raakte, illustreert het succes van deze case."

www.volvo.nl
www.mindshare.nl
www.crossmediaawards.nl


Het overzicht van de winnaars van de Cross Media Awards 2019 staat hier

Sponsors.
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie