Whiskas viert feest in kattencafé
12-09-2017 07:30:00 | Door: Arjen Westra | hits: 2684 | Tags:

De katten van Kattenparadijs Mispoes staan iedere dag klaar voor hun gasten, die vaak voor een lekkere maaltijd langskomen.

Whiskas gunde deze katten dezelfde ervaring en toverde met de Casserole Crew de complete locatie om tot een knus eetcafé voor mens én kat!

Zij veranderden het hippe kattencafé in Den Bosch voor één dag in een gezellig bourgondisch eetcafé. Hier konden niet alleen mensen van een echte stoofpot genieten, maar kregen ook de katten hun eigen casserole voorgeschoteld.

En wat doe je als je acht hysterische, blije en smullende katten bij elkaar in een ruimte hebt? Precies. Aandoenlijke kattenvideo's maken! En daar is Whiskas, samen met We Are Blossom en KIEM Media, ruimschoots in geslaagd.    

Junior brand manager Whiskas Sylvie Pirson: "Ontzettend leuk om de katten ook zo'n ervaring te kunnen bieden. . En dat is precies waar ons nieuwe product voor bedoeld is. Het is volwaardige voeding voor iedere dag, maar tegelijkertijd een verwennerij die de maaltijd net even iets specialer maakt. Het ene moment liggen ze te luieren in hun vertrouwde dagelijkse omgeving, en een uur later staan ze samen te smullen uit hun eigen stoofpannetje, in een heus bourgondisch eetcafé!"

Credits
Verantwoordelijk bij de klant: Sylvie Pirson (junior brand manager bij MARS Petcare – Cats)
We Are Blossom: Accountmanagement: Michon Wetzels-Voncken | Projectmanagement: Jajke Mertens, Maartje Gruyters | Productie: KIEM Media, Janne Coolen | Creatie: Barry de Waal, Robin Raynor, Renske van den Bogaard | Strategie: Angela van der Velden, Amber van der Donk

www.whiskas.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie