Wordt jouw klant Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017? Stuur jouw voordracht in!
31-01-2017 16:52:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 3312 | Tags:

De Cross Media Awards komen eraan en dus gaat ook bekend worden wie de Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017 wordt.

Wie wordt de opvolger van KPN - voorgedragen door Mindshare - de huidige Cross Media Adverteerder van het jaar?

Natuurlijk moet jouw klant deze prijs winnen! Dat kan maar dan moet je die klant wel voordragen.

Hoe werkt het?


Reclamebureaus
en Mediabureaus worden gevraagd om een of enkele van de adverteerders waarvoor zij werken voor te dragen.

Dat gaat met een online formulier waar naar een korte motivatie wordt gevraagd. Deze voordrachten worden voorgelegd aan de Jury van de Cross Media Awards.

De jury kiest uit de voordrachten de nominaties. De genomineerde adverteerders wordt gevraagd of ze de nominatie accepteren.

Bij acceptatie maken we een interview met adverteerder die we publiceren op de websites van Nederlands MediaNetwerk en MarketingTribune. Het bureau dat de adverteerder voordraagt, wordt gekoppeld aan de nominatie.

De jury kiest uit de genomineerden de winnaar.

De winnaars van de Cross Media Awards worden bekend gemaakt tijdens het Cross Media Diner op woensdag 19 april in het Compagnietheater in Amsterdam.

 

Genomineerden


Lees hier de interviews met de genomineerde adverteerders van vorig jaar:

KPN | Mindshare

FOX | MediaScience

 Gamma | Joe Public Take-Away Advertising

Vodafone | MEC

Yuki | SuperRebel.com

 

Hoe draag ik mijn klant(en) voor?

Hoe voor te dragen vind je hier

 

Sponsors.
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `