Yourzine verwelkomt zeventien nieuwe medewerkers
27-01-2017 11:18:00 | Door: Max Vlugt | hits: 3505 | Tags:

Marketingbureau Yourzine kondigt vandaag aan dat het zeventien nieuwe medewerkers in dienst heeft genomen. De uitbreiding van het team past bij de gezonde groei die het bureau doormaakt dankzij de verruiming van haar klantenportefeuille met zowel nieuwe als bestaande klanten.

De zeventien nieuwe medewerkers zullen zich vooral bezighouden met campagnemanagement, strategie en business development. Samen met het Yourzine team zullen zij werken aan het ontwikkelen en realiseren van klantcontactstrategieën en data gedreven campagnes voor opdrachtgevers zoals Peugeot en Citroën Benelux, Samsung, Albert Heijn en Bilderberg. Yourzine stelt een aantal van haar nieuwe medewerkers graag even voor:

Loes Wijsman (34) is onlangs bij Yourzine gestart als Client Service Lead. Voorheen werkte ze als Digital Account Director bij Wunderman UK voor klanten als IKEA, Barclaycard, Microsoft, Shell en UPC. Als Client Service Lead zal Loes proactief klanten benaderen voor het geven van het beste advies om inzicht te verkrijgen op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau

Wijsman: "Ik heb er enorm veel zin in om bij Yourzine te starten, omdat data bij hen centraal staat en dit leidt tot powerful insights en creatieve ideeën. It's about making brands more valuable to consumers."

Wouter van Oost (36) gaat aan de slag als Business Development Manager bij Yourzine. De laatste jaren is hij werkzaam geweest voor diverse multinationals in Duitsland en Nederland. Binnen Yourzine zal Wouter meewerken aan de opbouw van de Duitse markt.

Van Oost: "Als je de kans krijgt om voor een toonaangevend marketingbedrijf als Yourzine aan de slag te mogen gaan op de Duitse markt dan is de keuze snel gemaakt! Zij geven mij de mogelijkheid expertise op te doen op het gebied van data driven marketing en te ondernemen op het welbekende Duitse grondgebied."

Margriet Meussen (43) is vanaf nu werkzaam als Client Service Manager. Margriet heeft hiervoor gewerkt als zelfstandig Marketingconsultant bij het Diabetes Fonds en vindt het ontzettend interessant om klanten naar een hoger niveau te brengen door middel van strategisch advies.

Meussen: "Yourzine bruist. Mooie klanten, ruimte voor individueel ondernemerschap, maar vooral het samenwerken met leuke collega's geeft energie!"

Willem Steenbeek (25) is onlangs gestart bij Yourzine als Conversie Optimalisatie Specialist. De afgelopen jaren is Willem actief geweest als adviseur New Marketing en Marketing/Business Developer. In zijn nieuwe functie zal hij werken voor klanten als PSA en Samsung.

Steenbeel: "Ik heb er enorm veel zin in en kijk er enorm naar uit om met jonge mensen voor inspirerende klanten te werken!"

Daarnaast zullen Tessa Kuin, Stefan Nanick, Anke Kruijtzer, Frank Jaap de Jong, Joris van Daal, Jeroen Simons, Michelle Roelofs en Joost Feijen aan de slag gaan als Campaign Manager. De nieuwe Campaign Developers die zich aansluiten bij Yourzine zijn Ralph Nettenbreijers en Bert van der Zwaan. Rick Kieboom is gestart als nieuwe Allround Campaign Developer en Lindy den Hartog en Lisa van Schaik zijn de nieuwe afstudeerders bij Yourzine.

 Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine: "Wij zijn ontzettend blij dat er weer zoveel nieuwe enthousiaste talenten zijn toegevoegd aan ons team die zowel Yourzine als onze teams zullen bijstaan met hun adviezen en professionele ervaringen. In onze plannen staat het verdiepen, verbreden en optimaliseren van onze diensten en services binnen de snel veranderende markt centraal. Deze mensen delen onze ambitie op dat vlak en we kijken er naar uit om dit met elkaar te bewijzen.”

www.yourzine.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie