Yune-campagne voor bol.com krijgt tweede reeks
25-07-2018 10:10:08 | Door: Katja Brokke | hits: 7371 | Tags:

Begin januari 2018 startte bol.com de onlinecampagne Goedmaker. Hierin verraste het bedrijf klanten met een flinke upgrade van hun oorspronkelijke bestelling en maakte dit transparant in de vorm van een video welke te zien was op de socialmediakanalen van de winkel. De eerste twee video’s bereikten meer dan een miljoen mensen, waarvan 385.000 organisch. Daarnaast leverde meer dan 70 procent van de reacties op de video’s een positief sentiment op. Alle reden om een tweede reeks te lanceren van de Goedmaker. Vanaf vandaag is de eerste video te vinden op alle socialmediakanalen van bol.com. Naast de video’s is er ook een actiesite gelanceerd, waar klanten zich op kunnen geven voor een Goedmaker.

Olav van Dam, socialmediamanager bij Bol.com: "We vinden het belangrijk om uit te dragen dat als we een fout maken, we er ook alles aan doen om het recht te zetten. De bol.com Goedmaker is daar een goed voorbeeld van."

De campagne is ontwikkeld door Yune, de video’s worden gemaakt in samenwerking met Made for Digital.

Credits:
Opdrachtgever bol.com: Olav van Dam, Otteline van der Feltz | Bureau: Yune | Productie: Made For Digital | Creatives: Djordy van Etten, Vincent Quak, Berit Hol | Creative Director: Jeroen Dontje | Account Director: Pablo van den Berg | Head of Campaigns: Lucio Jessurun | Projectmanagement: Jolijn de Boer | Producer: Eva Boon | Regisseur: Jeroen Willekens | D.o.P: Floris Verweij | Website design: Jaime Paiva | Website development: Wirelab

www.yune.nl
www.nl.ipgmediabrands.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie