ZIGT neemt digitaal campagnebureau MediaScience over
09-01-2020 06:58:00 | Door: David de Jong | hits: 7086 | Tags:

ZIGT neemt het digitale campagnebureau MediaScience over en zal dat integreren in Hoofddorp. Voor zowel klanten van ZIGT als van MediaScience betekent dit een versteviging van de dienstverlening en is er een sterkere propositie richting de markt.

Rogier Bruggeman, directeur van ZIGT: "Het gaat heel goed met ZIGT en we hebben een topjaar achter de rug. Door meer goede mensen aan ons te verbinden krijgen we samen nog meer voor elkaar. We hebben er vertrouwen in dat we tezamen met de professionals van MediaScience nog beter aan alle klantvragen kunnen voldoen."

René Zeedijk, Founding Partner bij MediaScience: "In onze consoliderende markt was het belangrijk voor MediaScience om aansluiting te vinden bij een sterke grotere organisatie. Dat dit ZIGT is geworden, kan ik alleen maar heel blij mee zijn."
 
Joost Istha, oprichter en referentie-aandeelhouder van ZIGT: "Het beste mediabureau zijn is supercool en dat blijven we graag. Met de overname van MediaScience versnellen we ook onze groei op het gebied van onder meer digitale marketing en data. We hebben de ambitie om ook daar de beste in te zijn. Wat we altijd al waren verandert niet: succesvol voor klanten, flexibel, transparant en het nationale alternatief in de Benelux."   

ZIGT neemt alle aandelen van MediaScience over. De medewerkers van MediaScience verhuizen eind deze maand naar het kantoor in Hoofddorp en worden onderdeel van de bestaande ZIGT organisatie. René Zeedijk, mede-oprichter en directeur van MediaScience zal binnen ZIGT de rol van Directeur Business Development gaan vervullen en wordt onderdeel van het managementteam.

Rogier Bruggeman houdt als algemeen directeur de dagelijkse leiding over ZIGT. 

www.mediascience.nl
www.zigt.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie