Zwitserleven lanceert campagne met Chis Zegers en Maryam Hassouni
23-05-2017 13:53:00 | Door: Arjen Westra | hits: 4363 | Tags:

Zwitserleven lanceert de campagne: roadtrip. In de campagne staan bereikbaarheid, realisme en beleving centraal. Bekende Zwitserleven-ambassadeur Chris Zegers maakt echte reizen en ontdekt nieuwe plekken. In deze roadtrip kruist het pad van Chris regelmatig dat van actrice en Emmy Award-winnares Maryam Hassouni.

Het merk Zwitserleven staat voor onbezorgd genieten. Dat wordt zichtbaar en voelbaar gemaakt in een roadtrip langs een reeks geweldige bestemmingen en ontmoetingen met lokale bewoners. Meer dan eens staat Chris Zegers oog in oog met Maryam Hassouni, de nieuwe tegenspeelster van Chris. 

Jeroen de Graaf, directeur merk en communicatie van Zwitserleven: “Een financieel onbezorgde toekomst is mogelijk met een goede financiële planning. Om je langetermijndoelen en dromen te verwezenlijken is het belangrijk dat je nu alvast nadenkt over je inkomen voor later. Met Maryam introduceren we een nieuw persoonlijkheid die de jongere doelgroep aanspreekt en hun financiële bewustzijn vergroot.'

De nieuwe Zwitserleven-campagne bestaat uit een serie tv- en bioscoopcommercials in diverse lengtes. In de eerste fase van de campagne wordt Het Zwitserleven Gevoel toegelicht met korte teaser-commercials die worden opgevolgd door langere versies. Ook online is Zwitserleven volop aanwezig; met het magazine Straks, maar ook met berichten op Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram en YouTube en andere relevante kanalen.

www.zwitserleven.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie