Advice werkt voor Amayzine.com
21-01-2014 11:59:42 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4699 | Tags:

 Amayzine.com - het nieuwe digital magazine van hoofdredacteur May-Britt Mobach- heeft voor de online sales vanmiddag een overeenkomst gesloten met Advice, het snel groeiende advertentienetwerk van Thijs Boon.

 

May-Britt Mobach: “Als fashionsite wil je maar bij één bureau zijn en dat is Advice. Daar bruist het, daar gromt het, daar gebeurt het. Dat we twee maanden na onze start al mogen tekenen bij deze A-list company is een plezier en een grote eer.”

 

Thijs Boon: "Met de komst van Amayzine.com staat ons fashion channel als een huis. Met onze invloedrijke partners kunnen we high end merken bedienen, maar we zijn door ons grote bereik inmiddels ook een gewilde partner voor breder gepositioneerde mode, beauty en lifestyle merken".

 

Over Amayzine.com

May-Britt Mobach is lifestyledeskundige bij RTL Boulevard en voormalig hoofdredacteur van Marie Claire. Sinds 1 oktober is zij fulltime hoofdredacteur van haar eigen online mode en beauty-imperium: Amayzine.com.
“Bij Marie Claire kon ik maar eens per maand ‘zenden’, met Amayzine.com ben ik 24/7 in het leven van de vrouw die van mode en beauty houdt,” zegt Mobach.“Onze groeicijfers zijn beter dan ik had durven dromen en ik krijg dagelijks complimenten van zowel vakbroeders als bezoekers. Blijkbaar is onze site, die de drukke vrouw bijpraat over alles wat er gebeurt op mode- en beautygebied, iets waar behoefte aan was.”

 

Amayzine.com is een personality driven website over fashion, beauty en lifestyle. De editors zijn A-listers. Jet van Nieuwkerk, Peggy Weijergang, Josselin Bijl, Liesbeth Rasker en Carolien Spoor, maken dagelijks nieuwe content voor de site. Topstylisten Jetteke van Lexmond en Danie Bles verzorgen pop-up-posts.?Rubrieken als Look of the Day, Tried & Tested, Let’s talk about Beauty, In the Closet of en Daily May zijn zeer populair en scoren hoog in de rankings.

 

Lancering Amayzine.com groot succes

Amayzine.com heeft in de eerste maanden van haar bestaan al meer dan 150 duizend bezoekers getrokken en heeft een gemiddelde van meer dan 50 duizend unieke bezoekers per maand. Dat is voor een nieuwe website een ongekend succes.

 

May-Britt Mobach: “Ik ben intens verslaafd geraakt aan Google Analytics, de site die de bezoekers-stats weergeeft. Bij elk record giert het over de redactie. Er zijn al wat kurken tegen het plafond gegaan op de amayzine headquarters. Als je droom omarmd wordt, wat wil je dan nog meer?”

 

Primeur

Tot slot een nieuwtje: 14 februari lanceert Amayzine.com haar eerste 260 pagina’s tellende magazine in de APP Store: AMAYZINE.COM SPRING ISSUE.
Deze uiterst dikke digital glossy met alle trends voor de zomer en een overzicht van alle catwalkshows met de spring/summer fashion van 2014 is vanaf 14 februari verkrijgbaar in de APP Store en is gratis te downloaden voor alle members van Amayzine.com.

 

www.amayzine.com   

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie