Amsterdam RAI gaat voor ROI met N200 Visit Connect
24-10-2013 16:06:32 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4612 | Tags:

De komende jaren wordt de Visit Connect software van N200 standaard uitgerold  over alle vakbeurzen georganiseerd door Amsterdam RAI. Hiermee zet RAI Exhibitions als beursorganisator een grote stap in het inzichtelijk maken van het rendement van beursdeelname.

 

De Visit Connect software van N200, Europees marktleider op het gebied van registratie, data intelligence en e-ticketing, verschaft exposanten, organisatoren en andere belanghebbenden helder inzicht in het effect en de opbrengst van een beursdeelname. Door uitvoerige datacollectie, met live rapportages, helpt de software exposanten een deelname te realiseren met maximale ROI.

 

Accountability

Ids Boersma, Directeur RAI Exhibitions: “Wij zoeken continu naar nieuwe in- en externe verbindingen, zodat wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Visit Connect is een klantgerichte oplossing, die hier een goede bijdrage aan levert. Bij alle media die ingezet worden in de communicatiemix van bedrijven vormt accountability uiteraard een steeds belangrijker onderdeel. Zo geldt dit ook voor het medium beurzen. Steeds vaker zijn onze klanten bezig met het in kaart brengen van de ROI van een beursdeelname. Met Visit Connect is het verzamelen van sales leads niet alleen gemakkelijker, de resultaten zijn ook een stuk inzichtelijker.”

 

Bart van Bijnen, CEO van N200 vult aan: “Bovendien kunnen klanten van Amsterdam RAI zo al ruimschoots voor het evenement het effect van marketingacties concreet meten en kan met de software een veel gerichtere, meer rendabele follow-up campagne worden gevoerd”. Dat het systeem werkt blijkt wel uit de succesvolle pilots: “Er is een hoger rendement te behalen en we zijn dan ook zeer verheugd met de beslissing van Amsterdam RAI om hierop in te zetten.”

 

Succesvolle pilot

Tijdens de RAI-vakbeurs voor veiligheid, Safety & Security Amsterdam (SSA) 2013, is door Amsterdam RAI een pilot gehouden met Visit Connect.  In totaal zijn er tijdens deze beurs 10.000 leads vastgelegd en heeft 86% van de exposanten gebruik gemaakt van het Visit Connect platform. GreenTech 2014 is het volgende event waarbij Visit Connect ingezet wordt. Vervolgens wordt Visit Connect uitgerold over alle vakbeurzen van RAI Exhibitions.

 

www.rai.nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie