Amsterdam RAI introduceert IntertrafficLive
15-04-2014 15:26:42 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3761 | Tags:

 

Van 25 tot en met 28 maart vond Intertraffic Amsterdam plaats. Deze inspirerende RAI titel was dit jaar niet alleen in de RAI te bezoeken, maar op 27 en 28 maart 2014 ook online via IntertrafficLive. Voor de RAI een primeur geheel passend binnen haar virtuele ambitie. Voor Intertraffic een mooie manier om een breder publiek te bereiken en voor de kijkers vier inspirerende uitzendingen.

 

Intertraffic Amsterdam is ‘s werelds grootste en best bezochte beurs voor infrastructuur, ITS verkeersmanagement, verkeersveiligheid en parkeren. In totaal hebben 721 kijkers uit 52 landen online deelgenomen aan Intertraffic. Van China en Japan tot België en Finland.

 

Vanuit een studio op de beursvloer werden o.a. interviews afgenomen en demonstraties gegeven. Het programma bestond in totaal uit vier uitzendingen en was online te volgen via tablet, pc, laptop en telefoon. De uitzendingen waren bovendien interactief! Online kijkers konden meedoen via chat en Twitter (#IntertrafficLive). Daarbij was de uitzending van vrijdag extra bijzonder, aangezien deze in het Chinees was. Geheel passend binnen de Internationale pijler van de RAI-strategie was de uitzending van vrijdag gericht op de Chinese markt, met als doel om Chinezen te prikkelen om aan een volgende editie van Intertraffic fysiek deel te nemen.

 

 

Een mooie virtuele stap vooruit

Dagelijks werkt Amsterdam RAI aan het creëren van waardevolle ontmoetingen in binnen- en buitenland. Waar deze ontmoetingen vroeger met name fysiek plaatsvonden, ziet Amsterdam RAI met de groeiende virtuele wereld, tegenwoordig steeds meer kansen in het verbindingen van de virtuele en fysieke ontmoeting.

 

Over Amsterdam RAI

Het samenbrengen van mensen, zowel fysiek als virtueel, verlegt grenzen … het inspireert! Amsterdam RAI zet zich daarom al sinds 1893 in om verschillende werelden, mensen en markten bij elkaar te brengen. In binnen- en buitenland.
 

 www.rai.nl 

 

 

Banner