[ANP Pers Support Case] De hele wereld aan de E-Njoint
19-07-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6723 | Tags:

 

''Wie anders dan Nederlanders komen op het idee een elektrische joint te produceren?'' Het oordeel is wereldwijd hetzelfde, van de VS tot Thailand en van Zuid-Afrika tot Zweden staan de media vol van een van de opzienbarendste gadgets van deze zomer: de E-Njoint, de eerste vaporizer in de vorm van een stevige jonko maar gevuld met onschuldige fruitsmaken als passievrucht, kers, watermeloen, appel en aardbei. ANP Pers Support hielp E-Njoint mee de wereld te veroveren.

 

Hoge funfactor

"Het grappige is dat alleen de vorm doet denken aan een joint", stelt Menno Contant, ceo van E-Njoint. De pretsigaret is namelijk vrij van tabak en nicotine, en daardoor veel onschuldiger dan de onder de jeugd populaire shisha (waterpijp). "Wij doen het allemaal met een knipoog, de funfactor vinden we heel belangrijk. Daarom ook het hennepblaadje aan het eind van de E-Njoint dat bij elke trek oplicht." Contant verwacht dat zijn vaporizer het vooral goed zal doen in de dance-scene en op de vele popfestivals.

 

Contant kwam eind 2013 in contact met een investeerder die wel iets wilde met e-roken. "Kort onderzoek maakte duidelijk dat we een twist moesten bedenken wilden we ons onderscheiden op de steeds vollere markt voor e-sigaretten. De eerste drie maanden hebben we ons dan ook vooral geconcentreerd op productontwikkeling, naam- en logobescherming en het opstellen van een wereldwijd marketing- en pr-plan...

 

lees verder op de website van ANP Pers Suppport

 

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media en marketingcommunicatie