ART BREDA kiest voor MissPublicity
03-03-2014 13:13:32 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3151 | Tags:

Stichting Onderneming & Kunst uit Amsterdam is de samenwerking aangegaan met het Rotterdamse marketing en PR bureau MissPublicity. Het bureau is ingezet om de PR voor de kunst- en antiekbeurs ART BREDA in Nederland en België extra kracht bij te zetten. Onderneming & Kunst heeft in ruim 25 jaar opdrachten uitgevoerd voor vele binnen- en buitenlandse bedrijven en overheden. De KunstRAI, Realisme en Open Art Fair zijn enkele voorbeelden van toonaangevende beurzen.

 

Hoewel Onderneming & Kunst een interne centrale marketing afdeling heeft, besloot de organisatie onlangs om hun PR activiteiten door een extern bureau te laten verzorgen. MissPublicity werkt al enige tijd voor diverse kunstgerelateerde klanten. Eerder deed zij de PR voor galeries Ababa en Mark Peet Visser. In opdracht van de Gemeente Rotterdam wist zij de ontwikkelingen omtrent de Witte de Withstraat onder de aandacht te brengen en op originele wijze aan een groot publiek kenbaar te maken. Onderneming & Kunst koos voor MissPublicity, volgens directeur Erik Hermida vanwege het juiste gevoel en goede resultaten die het bureau behaalde voor vergelijkbare projecten.  Daarbij heeft MissPublicity een kantoor in Antwerpen, zodat ook het Belgische medialandschap geïnformeerd kan worden over ART BREDA.

 

Over ART BREDA

ART BREDA is de eerste editie van de kunst- en antiekbeurs in Breda. De beurs beleefde eerder vier succesvolle edities in Utrecht. Belangrijke handelaren in oude schilderkunst, algemeen antiek, Chinese kunst, Art Deco en specialisten op het gebied van klokken, juwelen, prenten, vintage design en nog veel meer verheugen zich erop hun collecties op ART BREDA te presenteren. Het publiek wordt getrakteerd op een doordachte mix van oude en hedendaagse kunst en antiek uit verschillende perioden. Door de gunstige ligging ten opzichte van België richt de beurs zich nu tevens op onze zuiderburen. Verschillende Belgische handelaren hebben dan ook een stand op de beurs. Aan ART BREDA nemen ruim negentig kunst- en antiekhandelaren deel.

 

Over MissPublicity

MissPublicity, gehuisvest in het monumentale Hulstkampgebouw aan de Maas, werd in 2003 opgericht.  MissPublicity behartigt de marketing & PR belangen van lifestyle en ‘foodie’ merken of hospitality-concepten waaronder restaurants, clubs, hotels en evenementen. Innocent smoothies, Witte de Withstraat, het vakevenement VENUEZ, De Mandemakers Groep, Bilderberg Parkhotel, FG restaurant en het evenement Shopping Night in Den Haag, zijn een greep uit het portfolio van MissPublicity.

 

Het toegewijde team combineert liefde voor het vak met een nuchtere Rotterdamse aanpak. Storytelling maakt een belangrijk onderdeel uit van de geïnspireerde manier waarop MissPublicity PR bedrijft. Sinds 2012 heeft MissPublicity een tweede vestiging in Antwerpen. Zij verzorgt de PR voor zowel Vlaamse klanten als Nederlandse merken die zich op de Belgische markt begeven. Sinds april 2013 wordt MissPublicity geflankeerd door zusteronderneming WE PR.

 

www.misspublicity.nl

www.art2013.nl

 

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam

 

  Cross Media Awards 2014 - Stuur jouw cases in!