Audax Publishing lanceert eerste Blond Magazine
20-10-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4720 | Tags:

Op 22 oktober verschijnt Blond Magazine, het eerste tijdschrift gebaseerd op het populaire merk Blond-Amsterdam. Blond-Amsterdam veroverde 12,5 jaar geleden Nederland. In bijna elke Nederlandse keuken staat minstens één Blond theemok en vele vriendinnen dronken al samen thee uit de Blond theepot. Maar ook de Blond ansichtkaarten, accessoires, schoolspullen en serviezen zijn enorm populair onder Nederlandse vrouwen. Blond heeft veel fans (waaronder echte verzamelaars) en heeft op Facebook bijna 40.000 vrienden.

 

Audax Publishing lanceert samen met de twee Blond-oprichtsters Femque en Janneke nu het eerste Blond Magazine. Blond Magazine is een glossy van 116 pagina's en heeft als insteek: Colour your life. Femque en Janneke geven hiervoor een mooi inkijkje in hun leven en inspiratiebronnen, en delen hun favoriete stekjes. Uiteraard is het herkenbare design van Blond in het hele tijdschrift te vinden. Het is een echt feelgood magazine, speciaal gemaakt voor de feestdagen en met een zeer hoog bewaargehalte.

 

Blond Magazine is een gezamenlijk project van Audax en Femque van Geffen en Janneke Dröge, de twee oprichtsters en ontwerpers van Blond. Hoofdredacteur is Sandera Krol. Janneke Dröge (Blond): “Ons eigen Blond Magazine is echt een droom die uitkomt!”

 

Blond Magazine ligt vanaf 22 oktober in de winkels en kost € 4,95.

 

Audax Publishing is onderdeel van het familiebedrijf Audax en is uitgever van de titels: Vriendin, Weekend, Royalty, Glossy, Girlz!, CosmoGIRL! en Santé.

 

www.publishing.audax.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie