Auping lanceert de eerste website die je al liggend kunt lezen
10-08-2013 15:53:13 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4581 | Tags:

 

De Auronde van Auping bestaat 40 jaar! Om dit te vieren, ontwikkelde BNTI een activatie gericht op Auronde-gebruikers en nog-niet-gebruikers. We hebben een actiesite gemaakt waar we alle 1 miljoen Aurondes in kaart willen brengen die de afgelopen 40 jaar verkocht zijn in Nederland. Deze site is logischerwijs ook verticaal te bewonderen, zodat je hem lekker liggend kunt bekijken. 

 

"Al 125 jaar doen we ons uiterste best om onze bedden zo comfortabel mogelijk te maken, en BNTI draagt daar een steentje aan bij om zelfs de nieuwe website daar op aan te passen, ontzettend creatief! Maar we zijn uiteraard niet anders van ze gewend in de relatief korte tijd dat we nu samenwerken; ze voelen haarfijn aan wat past bij ons merk, maar wel op een onderscheidende manier. We zijn enorm trots op het resultaat van de website, aldus Marjan Reitsma, Manager Brand & Trade Marketing van Koninklijke Auping."

 

Op de website kunnen Aurondes worden getagd, waarbij de Auronde-gebruiker direct kans maakt op comfortabele prijzen.

 

De nog-niet-gebruikers kunnen aangeven op welke locatie zij graag een nieuwe Auronde willen. Je kunt vervolgens je bed delen met zoveel mogelijk mensen… op Facebook. Zo maak je kans op een splinternieuwe Auronde!

 

De website wordt ondersteund door een online campagne door Mindshare.

 

www.auping.nl

www.brandnewtelly.com

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie