AutoTrack laat Jack Russel occasions controleren
17-02-2014 15:24:11 | Door: Nico Scherphuis | hits: 2923 | Tags:

AutoTrack krijgt vanaf vandaag hulp van een Jack Russell, genaamd Jack, om de herkenbaarheid van de betrouwbare autosite verder te vergroten. De campagne gaat 17 februari van start.

 

Jack  

Fréderique van de Poll, business unit manager AutoTrack: ‘Om onze propositie -als betrouwbare autosite- grotere bekendheid te geven, hebben wij hebben wij de hulp in geroepen van Jack. Jack is een Jack Russell, die in onze nieuwe commercial de consument erop wijst waar AutoTrack op checkt en zo  symbool staat voor de strenge selectieprocedure van AutoTrack.’

 

Bij AutoTrack worden alle autogegevens van auto’s uitvoerig gecheckt. Niet alleen worden auto’s die geregistreerd staan als gestolen, total loss of vermist niet toegelaten op de site. Ook de informatievoorziening in de advertentie moet kloppend zijn. 30% van het bij AutoTrack aangeboden aanbod voldoet niet aan deze eisen en wordt dan ook niet opgenomen in de database. Op deze manier begeleidt AutoTrack de consument op een zorgeloze en comfortabele manier in het aankoopproces. 

 

De campagne is gemaakt door het Amsterdamse reclamebureau Alfred. Op 17 februari zal de commercial voor de eerste keer op televisie te bewonderen zijn. Verder zal Jack voor verschillende uitingen van AutoTrack worden ingezet.

 

Over AutoTrack

AutoTrack is hét autoplatform voor de aan- en verkoop van gebruikte en nieuwe auto’s. AutoTrack fungeert als complete, betrouwbare en gebruiksvriendelijke site voor consumenten bij het kopen van een auto. De site biedt transparantie in vergelijkbaarheid van het complete actuele aanbod en valideert dit door consumenten optimaal te informeren en te adviseren. Voor autobedrijven maar ook voor particuliere adverteerders biedt AutoTrack een compleet advertentieplatform met kwalitatief het beste aanbod en de best renderende leads. AutoTrack werkt transparant en biedt een eerlijk concurrentieveld bij het adverteren met auto’s. AutoTrack is onderdeel van de Persgroep Automotive.

 

Naast AutoTrack.nl is recent ook AutoTrack.be gelanceerd.

 

www.autotrack.nl

www.autotrack.be

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie

 

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam