AutoTrack lanceert gelijknamig autoplatform in België
11-02-2014 11:36:49 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4642 | Tags:

AutoTrack lanceert vandaag AutoTrack.be. Het autoplatform AutoTrack bestaat al 14 jaar in Nederland en breidt nu ook uit naar België. Met AutoTrack.be wil moederbedrijf De Persgroep consumenten in ons buurland ook van een betrouwbaar en transparant online autoaanbod voorzien. Met oog op deze expansie heeft AutoTrack haar logo eind 2013 al aangepast.

 

AutoTrack.be

AutoTrack heeft met haar uitbreiding naar België een duidelijke missie, namelijk: Ook in België een betrouwbaar en transparant autoplatform bieden. Sander van den Hout, directeur van de Persgroep Automotive & Technology: ‘Met AutoTrack brengen we meer betrouwbaarheid en transparantie in de sector. Daardoor kunnen mensen appels met appels vergelijken. In de online zoektocht naar een auto zijn diverse modellen te vinden met uiteenlopende prijzen. Het is moeilijk te achterhalen waar dit prijsverschil vandaan komt. Door inzicht te bieden in gegevens en volledige informatie te eisen van adverteerders, creëren wij een platform waarvan je als consument weet: hier krijg ik juiste informatie en word ik niet bedrogen.’

 

Logoverandering

Voorsorterend op de uitbreiding naar België heeft AutoTrack sinds november 2013 een nieuw logo. Het oorspronkelijke beeldmerk, de Hollands georiënteerde gele klomp in zwart ovaal, is vervangen door een zwart vergrootglas met een auto tegen een gele achtergrond. Het staat symbool voor het vinden van auto’s op AutoTrack. Maar vooral ook voor de strikte wijze waarop AutoTrack de auto’s en de advertenties onder de loep neemt voordat ze online worden geplaatst.

 

Over AutoTrack

AutoTrack is hét autoplatform voor de aan- en verkoop van gebruikte en nieuwe auto’s. AutoTrack fungeert als complete, betrouwbare en gebruiksvriendelijke site voor consumenten bij het kopen van een auto. De site biedt transparantie in vergelijkbaarheid van het complete actuele aanbod en valideert dit door consumenten optimaal te informeren en te adviseren. Voor autobedrijven maar ook voor particuliere adverteerders biedt AutoTrack een compleet advertentieplatform met kwalitatief het beste aanbod en de best renderende leads. AutoTrack werkt transparant en biedt een eerlijk concurrentieveld bij het adverteren met auto’s. AutoTrack is onderdeel van de Persgroep Automotive.

 

www.autotrack.be

www.autotrack.nl   

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie