BBK werkt voor Kröller-Müller Museum en Het Nationale Park De Hoge Veluwe
23-09-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5732 | Tags:

Met een bannercampagne, advertenties, posters (A0 campagne) en een actiewebsite worden potentiële bezoekers dit najaar gewezen op de buitengewone combinatie van Park en Museum. De campagne maakt duidelijk dat natuur en cultuur samensmelten op de Veluwe. Dit zorgt voor een unieke ervaring. De doelgroep bestaat uit liefhebbers van zowel natuur als kunst. De campagne wil een bezoek aan Park en Museum ook stimuleren vanuit de Randstad. De Veluwe is tenslotte verrassend dichtbij.

 

“Wij gaan voor BBK omdat we blij verrast waren met de creatieve voorstellen waar het bureau mee kwam. Het gezamenlijke aanbod van het Park en Museum is op aansprekende wijze gevisualiseerd in de uitingen”, aldus Wanda Vermeulen verantwoordelijke voor pers en publiciteit van het Kröller-Müller Museum.

 

“Ik sluit me daar van harte bij aan. De buitengewone combinatie van Park en Museum komt heel goed naar voren. Dat was de opdracht en dat is BBK gelukt”, aldus Emilie Fokker, hoofd marketing en communicatie bij Het Nationale Park de Hoge Veluwe.

 

Over het Kröller-Müller Museum
Kröller-Müller Museum is gehuisvest op een bijzondere plek en in een bijzonder gebouw. De verzameling kunstwerken is uniek. Met de op een na grootste Van Gogh-collectie ter wereld en een prachtige beeldentuin. Het Kröller-Müller Museum bestaat dit jaar 75 jaar. Daarom zijn er 75 topstukken geselecteerd uit de collectie. Werken van Paul Cézanne, Gilbert & George, Vincent van Gogh, Piet Mondriaan, Pablo Picasso en vele anderen. Speciaal voor het jubileum zijn er audiotours samengesteld door 24 bekende Nederlanders die vertellen wat hun topstukken zijn.

 

Over Het Nationale Park De Hoge Veluwe
Fiets of wandel door Het Nationale Park De Hoge Veluwe en je waant je soms in Afrika. In Het Nationale Park De Hoge Veluwe staan 1800 gratis Witte Fietsen klaar om 5.400 hectare met verschillende landschappen en wilde dieren te ontdekken. Een van de hoogtepunten is het Jachthuis Sint Hubertus, gebouwd door Berlage, dat het echtpaar Kröller-Müller liet bouwen als buitenverblijf. Bijzonder is ook het Museonder, een museum over het leven onder de grond.

 

Over BBK/Door Vriendschap Sterker
BBK/Door Vriendschap Sterker in Amsterdam is hét communicatie- en mediabureau voor maatschappelijke merken en maatschappelijke trends. BBK ondersteunt de ontwikkeling naar meer ondernemerschap bij maatschappelijke merken en meer maatschappelijk partnerschap bij commerciële organisaties. Dit doen we door impactvolle on- en offline communicatiestrategieën, -campagnes en –middelen te ontwikkelen.

 

Bij BBK/Door Vriendschap Sterker zijn Liset van Doorn (business developer) en Veronique Swinkels (algemeen directeur)  verantwoordelijk voor de strategie en Marc den Hertog (creatief directeur) en Ingrid Jongens (vormgever) voor concept en vormgeving.
 
 

www.doorvriendschapsterker.nl  

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie