Bertolli en Royal Doulton sponsors van het nieuwe 24Kitchen programma Eten in de Tuin
23-05-2014 10:46:57 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5526 | Tags:

 

Levensmiddelenfabrikant Bertolli en serviezenproducent Royal Doulton zijn een samenwerking aangegaan met 24Kitchen voor het nieuwe programma Eten in de Tuin. In Eten in de Tuin maken chef Andy McDonald en liquid chef Corria Houthuizen de heerlijkste zomerse gerechten en drankjes die nu al doen verlangen naar lekker lang tafelen tijdens zwoele zomeravonden.

 

Voor het welbekende merk Bertolli is mediabureu Vizeum voor haar opdrachtgever DeOLeo in gesprek gegaan met 24Kitchen en haar sales-organisatie BrandDeli. Eten in de Tuin is voor Bertolli het uitgelezen programma om de nieuwe Olijfolie Sprays te introduceren.

 

Brand Manager Frans van Rooijen: “Door de samenwerking met 24Kitchen overtuigen wij vele thuiskoks van het gebruiksgemak van olijfolie in sprayvorm.”

 

Ook de serviezen van de Engelse fabrikant Royal Doulton zijn een begrip. Voor Eten in de Tuin hebben zij ervoor gekozen het door de bekende chefkok Gordon Ramsay ontwikkelde Maze-servies extra onder de aandacht te brengen. International Sales Manager Joop Hogenboom: "Royal Doulton koos voor een samenwerking met 24Kitchen vanwege de naadloze aansluiting op de doelgroep voor onze producten. Lekker thuis koken met betaalbare maar kwalitatief goede producten.”

 

Eten in de Tuin is tot en met 3 augustus elke werkdag om 18.00 uur te zien op 24Kitchen.

 

www.24kitchen.nl

www.branddeli.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie