Beste januari ooit voor Comedy Central
10-02-2014 09:13:31 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4027 | Tags:

 

Comedy scoort in meeste depressieve maand van het jaar. Januari wordt door vele mensen als zeer lang en somber ervaren. Er is veel behoefte aan humor. Dat is goed terug te zien in de kijkcijfers van Comedy Central.

 

Maurice Hols, General Manager Comedy Central: “Met recordmarktaandelen in de voor adverteerders belangrijkste doelgroepen 20 tot en met 34 jaar (5.1%: +7% vs vorig jaar) en 20 tot en met 49 jaar (2.9%: +11% vs vorig jaar) was dit de beste januari ooit. Het blijft fantastisch om te zien dat we de afgelopen maanden onze eigen records blijven verbreken en verbeteren. Met nieuwe series als Trophy Wife, Robot Chicken, Wilfred en nieuwe afleveringen van Family Guy, Tosh.0 en The Graham Norton Show ben ik er van overtuigd dat we deze stijgende lijn vast kunnen houden en nieuwe fans weten te bereiken en aan ons merk weten te binden."

 

www.comedycentral.nl

 

Comedy Central is onderdeel van Viacom International Media Networks. Advertentieverkoop voor Comedy Central wordt gedaan door BrandDeli.

 

www.branddeli.nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam