BVH aan de slag voor Oranjewoud
08-10-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4223 | Tags:

Reclamebureau BVH is, na een pitch, aan de slag voor Advies- en Ingenieursbureau Oranjewoud. BVH is gevraagd om een campagne te maken voor de naamswijziging van een van de grootste ingenieursbureaus van Nederland, dat al decennia lang de naam Oranjewoud draagt. Vanaf 1 januari 2014 heet Oranjewoud namelijk Antea Group. De naam die sinds 2011 al wordt gedragen door de verschillende buitenlandse vestigingen (o.a. Frankrijk, Verenigde Staten, Zuid-Amerika). Afgelopen zaterdag was de eerste uiting in de campagne met een paginagrote advertentie in verschillende dagbladen.

 

Jeroen Kaal, ceo van BVH: “Oranjewoud heeft een sterke identiteit. Door die identiteit als uitgangspunt te nemen is een campagne tot stand gekomen die duidelijk maakt dat de naamswijziging een nieuw hoofdstuk is van een verhaal dat meer dan zestig jaar geleden begonnen is.”

 

De pay-off van de campagne is Vertrouwde waarden, nieuwe mogelijkheden.

 

Credits

Creatie: Maarten Bakker (art) en Peter van Zijp (copy)

Fotografie: Ernst Yperlaan

Strategie: Jeroen Kaal

Account: Anne-Britt van Uchelen

 

www.bvh.nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie